مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:152023-06-25اجتماعي

این جاذبه های تفریحی مشهد را از دست ندهید


مشهد یکی از شهرهای زیارتی کشور است و هر ساله به دلیل وجود حرم امام هشتم شیعیان در این شهر، مسافران زیادی به مشهد سفر می کنند؛ اما باید بدانید که حرم امام رضا تنها جای دیدنی مشهد نبوده و مسافران و گردشگران به دلایل دیگری هم از این شهر دیدن می کنند.

- مشهد از بناهای تاریخی گرفته تا طبیعت بکر و روستاهای زیبای زیادی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فلای تودی، اگر شما هم آشنایی زیادی با جاذبه های گردشگری مشهد ندارید و می خواهید در سفر بعدی خود از جاهای دیدنی این شهر بازدید کنید، در ادامه این مطلب لیستی از بهترین جاهای دیدنی مشهد برای شما تهیه کرده ایم.

کلیسای مسروپ یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری مشهد این کلیسای زیبا که به نام کلیسای مریم مقدس مشهد هم شناخته می شود، در سال 1941 هجری قمری به دست ارامنه مشهد ساخته شد.

این کلیسا در گذشته به منظور این تأسیس شد که یک عبادتگاه برای مسیحیان باشد؛ اما امروزه مسافران غیر مسیحی بسیاری برای بازدید از این بنای تاریخی ارزشمند به مشهد می روند.

با وجود این که کلیسای مسروپ مقدس در خیابان جانباز هم یکی از مکان های دیدنی مذهبی توریستی مشهد محسوب می شود، اما پیشنهاد می کنیم که مسافران به هیچ عنوان بازدید از این کلیسا را از دست ندهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این جاذبه های تفریحی مشهد را از دست ندهید

این جاذبه های تفریحی مشهد را از دست ندهید