مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-13اقتصادي

رشد 189 درصدی مالیات در همدان


مدیرکل امور مالیاتی همدان با بیان اینکه خرداد امسال 131 هزار و 164 اظهارنامه و تبصره ماده 100 دریافت شده است گفت: 520 میلیارد تومان مالیات خوداظهاری ابراز شده که نسبت به سال گذشته 189 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، وجیه الله ذکوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیش از 90 درصد از درآمدهای استان از محل درآمدهای مالیاتی است اظهار کرد: در سال های اخیر فرآیند مالیات ستانی تغییر کرده و سیستم تشخیص علی الراس به عنوان اصل اول حذف و داده محوری مد نظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اولویت اول اخذ مالیات عادلانه، منصفانه و منطبق با مقررات است افزود: این مهم با داده های اقتصادی افراد محقق می شود و داده ها بر اساس پایگاه های اطلاعاتی به دست می آید.

مدیرکل امور مالیاتی همدان از ساز و کار کسب اطلاعات داده ها یاد کرد و یادآور شد: مورد اول مورد دسترسی به گردش حساب های تجاری است دوم نیز اطلاعات معاملات فصلی و در مورد سوم اطلاعاتی است که از مراجع به دست ما می رسد.

وی متذکر شد: در گام نخست، اصلی ترین هدف این است که مردم، دفاتر، اسناد و مدارک لازم را که نشانگر سود، زیان و درآمد و هزینه هاست نگهداری کنند.

ذکوری با تاکید بر اینکه در غیاب این دفاتر و اسناد، مدارک و داده ها جمع آوری و پردازش می شوند گفت: داده های تجاری ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 189 درصدی مالیات در همدان

رشد 189 درصدی مالیات در همدان