مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:402023-06-28سياسي

انتظار داریم طرح اعتباردهی به اسناد رسمی سریع تر تعیین تکلیف شود


یک عضو کیمسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نظر مقام معظم رهبری، مجلس در طرح اعتباردهی به اسناد رسمی و عدم اعتباردهی به اسناد عادی بر نظر خود مبنی بر ضرورت عدم اعتبار به اسناد عادی پافشاری کرده و انتظار می رود با گذشت چندین سال مجمع .

- یک عضو کیمسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نظر مقام معظم رهبری، مجلس در طرح اعتباردهی به اسناد رسمی و عدم اعتباردهی به اسناد عادی بر نظر خود مبنی بر ضرورت عدم اعتبار به اسناد عادی پافشاری کرده و انتظار می رود با گذشت چندین سال مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به تعیین تکلیف این طرح اقدام کند.

حجت الاسلام حسن نوروزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان قوه قضاییه و تاکید رهبر انقلاب بر اینکه معاملات غیررسمی اموال غیر منقول از منشاءهای بزرگ فساد است، بیان کرد: کمیسیون قضایی و حقوقی در سال آخر مجلس دهم طرحی را تحت عنوان اعتبار دهی به اسناد رسمی و عدم اعتبار دهی به اسناد عادی به صحن مجلس آورد.

برخی ها به خاطر نگاه سنتی به فقه اسلامی، نظرشان این است که اسناد عادی مانند سابق اعتبار داشته باشد که ما همانجا تاکید کردیم که مصالح نظام و مصالح عالی کشور اقتضا می کند اینگونه نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار داریم طرح اعتباردهی به اسناد رسمی سریع تر تعیین تکلیف شود

انتظار داریم طرح اعتباردهی به اسناد رسمی سریع تر تعیین تکلیف شود