مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 11:452023-06-26سياسي

رونمایی از 20 جلد کتاب در خصوص تاریخ شفاهی وزارت دفاع


صبح امروز با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از 20 جلد کتاب در خصوص دستاوردها و تاریخ شفاهی وزارت دفاع که از سال 1395 آغاز شده بود، رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح امروز دوشنبه (5 تیر 1402) با حضور امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از 20 جلد کتاب، در خصوص دستاوردها و تاریخ شفاهی وزارت دفاع رونمایی شد.

در طرح تدوین تاریخ شفاهی و مکتوب به منظور دستیابی به بخشی از دانش های ارزشمند ضمنی در حوزه مدیریت و فناوری های نرم و امکان استفاده از آنها در فرایندهای آموزشی و انتقال تجربیات به نسل جوان، طرح تدوین تاریخ شفاهی وزارت دفاع از سال 1395 مبتنی بر 3 گام آغاز شد.

بر اساس این گزارش، طرح مطروحه دارای 3 گام اصلی است که عبارت است از: 1- رخدادنگاری و ثبت تاریخ سازمان های تابعه وزارت دفاع 2- تاریخ موضوعات و محصولات مهم و راهبردی در هر یک از سازمان تابعه 3- تاریخ شفاهی مدیران و خبرگان در هر سازمان ها گفتنی است از دستاوردهای ویژه این طرح می توان به موارد ذیل اشاره کرد: 1.

تدوین و ابلاغ شیوه نامه های مربوط به هر گام و تشکیل کمیته راهبری و کمیته علمی برای اجرای موثر طرح 2.

تربیت و آموزش بیش از 60 پژوهشگر تاریخ شفاهی، در سازمان های تابعه وزارت دفاع و مشارکت بیش از 300 نفر در مراحل مختلف طرح 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 20 جلد کتاب در خصوص تاریخ شفاهی وزارت دفاع

رونمایی از 20 جلد کتاب در خصوص تاریخ شفاهی وزارت دفاع