مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-02اقتصادي

58 درصد از جامعه هدف کرمانشاه زیر پوشش بیمه اجتماعی روستایی هستند


مدیر صندوق بیمه ای کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه از افزایش پوشش بیمه روستایی در این استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون 2 هزار و 500 نفر بیمه شده جدید زیر پوشش بیمه کشاورزان، - محسن رشیدی اقدم، مدیر صندوق بیمه ای کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بر مبنای اصل 29 قانون اساسی در سال 1384 ایجاد و از آن زمان تاکنون به جامعه هدف خدمات ارائه می دهد.

وی به اختیاری بودن این صندوق اشاره و بیان کرد: از سال 1384 تاکنون 117 هزار بیمه شده در سطح استان داریم و حدود 5 هزار و 497 نفر حقوق بگیر در سطح استان داریم؛ افراد با 15 سال سابقه با 65 سال سن با 20 سال بازنشسته خواهند شد.

مدیر صندوق بیمه ای کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه با بیان اینکه 58 درصد جامعه هدف را پوشش دادیم، گفت: بیش از نیمی از جامعه هدف در استان کرمانشاه زیر پوشش بیمه روستاییان است.

  وی بازنشستگی، از کار افتادگی و حقوق بازماندگی را در قالب سه خدمت این صندوق عنوان کرد و افزود: این نوع بیمه صرفه اقتصادی دارد به طوریکه 70 درصد حق بیمه را دولت پرداخت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

58 درصد از جامعه هدف کرمانشاه زیر پوشش بیمه اجتماعی روستایی هستند

58 درصد از جامعه هدف کرمانشاه زیر پوشش بیمه اجتماعی روستایی هستند