مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-11اقتصادي

3200 تن از عسل تولیدی لرستان به صورت فله و دبه ای به فروش رسید


معاون سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: طی سال گذشته بیش از سه هزار و 200 تن از عسل تولیدی استان به صورت فله و به اصطلاح دبه ای و با قیمت پایینی به فروش رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صادق اسداللهی امروز سه شنبه در جلسه کارگاه برندسازی عسل و سایر محصولات جانبی زنبورعسل، اظهار داشت: بنا به سرشماری زنبورستان ها استان در سال 1401 تعداد 435 هزار کندوی زنبورعسل در استان وجود دارد که بنا به آمار اخذ شده در سال 1401 مقدار سه هزار و 789 تن عسل در زنبورستان های استان تولید شده است که از این مقدار حدود 600 تن آن به صورت بسته بندی به بازار عرضه و مابقی آن یعنی بیش از سه هزار و 200 تن به صورت فله و به اصطلاح دبه ای با قیمت پایینی به فروش رسیده است.

وی در ادامه، افزود: برای سامان دهی به زنبورستان های استان و عرضه این محصول با قیمت مناسب به بازار، برنامه بسته بندی، فراوری و برندسازی آن در دستور کار مدیریت امور طیور و زنبورعسل گرفته شده و در این راستا جلسات متعددی با مدیرعامل اتحادیه زنبورداران استان و حدود 20 نفر از زنبورداران برگزار شده است.

معاون سازمان جهاد کشاورزی لرستان به اهمیت و نقش تحقیق و پژوهش در توسعه تولید و برندسازی عسل اشاره کرد و گفت: با کار پژوهشی و دعوت از اساتید دانشگاه با گرایش بازاریابی و برندسازی می تواند در توسعه اقتصادی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3200 تن از عسل تولیدی لرستان به صورت فله و دبه ای به فروش رسید

3200 تن از عسل تولیدی لرستان به صورت فله و دبه ای به فروش رسید