مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-17سياسي

«ملاقات با حسین (ع)» را در فیلیمو تجربه کنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، فیلیمو با «ملاقات با حسین (ع)»، برنامه ای ویژه از روایت تجربه های ناب مردم ایران و جهان در ارتباط با شخصیت حسین بن علی (ع)، - ویژه برنامه ملاقات با حسین (ع) از 27 تیر و به مناسبت ماه محرم، هر روز از فیلیمو پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، فیلیمو با ملاقات با حسین (ع) ، برنامه ای ویژه از روایت تجربه های ناب مردم ایران و جهان در ارتباط با شخصیت حسین بن علی (ع)، مهمان مخاطبان شبکه نمایش خانگی می شود.

ملاقات با حسین (ع) برنامه ای گفتگو محور است که در هر قسمت از آن افراد مختلف با نگاه، عقیده، ظاهر و شاید دینی متفاوت، از ارتباط و حس خاصشان با امام حسین (ع) می گویند.

مهمانانی از ایران و سراسر دنیا که برخی از آن ها غیرمسلمانان خارجی هستند و هر کدام روایات متفاوت و جالب توجهی از برقراری این ارتباط قلبی را برای مخاطبان بازگو می کنند.

این برنامه بدون حضور مجری ساخته شده و فضایی را طراحی کرده که در آن مهمانان و مخاطبان بتوانند به شکلی ساده و صمیمی با آن ارتباط برقرار کنند و هر یک از زبان خود و با نوع نگاه خودشان راجع به شخصیت امام حسین (ع) صحبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ملاقات با حسین (ع)» را در فیلیمو تجربه کنید

«ملاقات با حسین (ع)» را در فیلیمو تجربه کنید