مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 13:102023-06-22سياسي

هشدار پزشکی قانونی به وجود پیمانکاران تصادف ساختگی در مازندران


مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از تشکیل70 پرونده تصادف ساختگی در پزشکی قانونی استان خبر داد و گفت: این موضوع یک آسیب اجتماعی بوده و مواردی از قبیل شکستگی دست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد عباسی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته قوه قضاییه با اشاره به اینکه در مرکز ساری تست الکلی تنفسی 24 ساعته مستقر کردیم که تاکنون 85 درصد تست های الکلی مثبت اعلام شده است، اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال 122 نفر در تصادفات برای تست الکل اعزام شدند که 114 تست مثبت داشتند.

وی با اعلام اینکه در مازندران 6 مورد فوت ناشی از مصرف الکل در سال گذشته داشتیم، گقت: در سال جاری هم تاکنون فوت ناشی از مصرف الکل ثبت نشده است.

مدیرکل پزشکی مازندران در ارتباط با  تشکیل پرونده مرتبط قصور پزشکی، اظهار کرد: 29 پرونده در این باره تشکیل شده که 50 درصد آن مورد تایید قرار گرفته است که بیشترین شکایت مربوطبه جراح زیبایی و دندانپزشکی بوده است.

وی در ارتباط با پرونده های مرتبط با سقط جنین، گفت: مجوز سقط توسط قاضی صادر می شود که برای صدور مجوز نیاز به بررسی های خاص است، سال گذشته 320 پرونده تشکیل شده که 273 مورد سقط جنین صادر شده است و در استان مازندران هم تنها در ساری این مجوز صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پزشکی قانونی به وجود پیمانکاران تصادف ساختگی در مازندران

هشدار پزشکی قانونی به وجود پیمانکاران تصادف ساختگی در مازندران