مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-17اقتصادي

ضرورت حذف قوانین ناکارآمد و مانع فعالیت بخش خصوصی


بخش های خصوصی گرداننده چرخ های تولیدی یک کشور هستند باید حمایت ها از آنها افزایش یابد و قوانین ناکارآمدی که مانع فعالیت آنها است، - ایسنا/آذربایجان غربی رییس اتاق بازرگانی ارومیه گفت: بخش های خصوصی گرداننده چرخ های تولیدی یک کشور هستند باید حمایت ها از آنها افزایش یابد و قوانین ناکارآمدی که مانع فعالیت آنها است، حذف گردد.

کریمی 26 تیرماه در مراسم روز ملی صنعت و معدن که در سالن جلسات اداره برق برگزار شد، افزود: امروزه بدلیل برخی مشکلات و سوء مدیریت ها واحدهای تولیدی کمتر از ظرفیت واقعی خود فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه تحریم ها مانع اصلی تولید و توسعه هستند و نباید تاثیر منفی آن را در اقتصاد و تولید کشور نادیده گرفت ، تصریح کرد: هدف دشمن از تحریم از کار افتادن چرخه تولید و اقتصاد کشور است اما بخش خصوصی با سرمایه گذاری و فعال نگه داشتن چرخه های تولید کار بسیار مهمی را انجام می دهد.

رییس اتاق بازرگانی ارومیه خاطر نشان کرد: بخش خصوصی نشان داد می توان چرخ اقتصاد را بدون اتکا به نفت و دولت های اروپایی چرخاند و به توسعه پایدار دست یافت.

کریمی یاد آور شد: هرچند تحریم ها اقتصاد را تحت تاثیر قرار داده اما در برخی موارد قوانین ناکارآمد، مالیات، بروکراسی اداری ، رفع تعهدات ارزی و سوء مدیریت ها موجب بروز مشکلاتی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حذف قوانین ناکارآمد و مانع فعالیت بخش خصوصی

ضرورت حذف قوانین ناکارآمد و مانع فعالیت بخش خصوصی