مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 19:552023-07-16سياسي

حمایت مردم از پلیس آنان را در برخورد با ناهنجاری ها دلگرم می کند


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در مسئله عفاف و حجاب نقش مردم بی بدیل است و اگر پلیس مردم را در کنار خود ببینند، در مواجهه با ناهنجاری ها با دلگرمی بیشتری به وظیفه خود عمل خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار فرمانده انتظامی استان قم، مجموعه انتظامی کشور را پناهگاه و مسئول حفظ امنیت مردم عنوان کرد و ابراز داشت: نیروی انتظامی مسئولیت سنگینی در نظام ما دارد و در حقیقت حامی جان و مال مردم است.

وی با تأکید بر لزوم افزایش محبوبیت پلیس در جامعه اظهار داشت: باید تلاش شود تا اطمینان عمومی نسبت به پلیس افزایش پیدا کند و این به کارکرد پلیس بازمی گردد.

امام جمعه قم با اشاره به تلاش های دشمنان در جهت کمرنگ کردن رابطه مردم با دین و ارزش ها خاطر نشان کرد: در شهرهایی که هویت دینی و مذهبی بیشتری دارند و جایگاه هایی همچون بقاع متبرکه و مرجعیت دینی حضور دارند، دشمنان برای کمرنگ کردن رابطه مردم با دین و ارزش ها و در شرایط فعلی، برای از بین بردن عفاف و حجاب، سرمایه گذاری بیشتری انجام می دهند و حتی گروه هایی را برای عادی سازی برخی ناهنجاری ها روانه این شهرها می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مردم از پلیس آنان را در برخورد با ناهنجاری ها دلگرم می کند

حمایت مردم از پلیس آنان را در برخورد با ناهنجاری ها دلگرم می کند