مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-03سياسي

مدیران جهادگر و دلسوز قشر بازنشسته بکارگیری شوند


نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر ضرورت بکارگیری مدیران بازنشسته جهادی و دلسوز گفت: باید درد و دل کارفرمایان نیز شنیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل و کارکنان تأمین اجتماعی استان گیلان، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی را بزرگترین وزارتخانه از جهت داشتن شعب گوناگون و سازمان های تابعه دانست و اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی یکی از همین نهادهاست که در حال فعالیت است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تأثیرات منفی سو مدیریت برای کارخانجاتی مانند چوکا گفت: متأسفانه کارخانه چوکا که روزی جزو اولین ها در کشور و دارای قدمت بسیار بود، به دلیل سیاسی کاری و سو مدیریت ها آسیب دیده است اما هنوز جای ترمیم و بازسازی وجود دارد.

آیت الله فلاحتی به برخی اجتماعات کارگری، بازنشستگان و مطالبات آن ها اشاره و بیان کرد: جمعیت زیادی تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند و لذا هرکسی در هر جای این سازمان زحمت می کشد بداند که نفعش به همه توده ها می رسد زیرا یک نظامی، کارگر و کارمند بازنشسته که سال های سال زحمت کشیده انتظار دارد که بعد از بازنشستگی آثار تلاش های خود را ببیند؛ در سال های اخیر نیز تلاش های خوبی برای رفع بعضی موانع و ایجاد زمینه پیشرفت در این حوزه انجام شده، اما هنوز ناکافی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران جهادگر و دلسوز قشر بازنشسته بکارگیری شوند

مدیران جهادگر و دلسوز قشر بازنشسته بکارگیری شوند