مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 23:152023-06-23اجتماعي

عرضه دام زنده در سطح شهر رفسنجان ممنوع است


رییس شبکه دامپزشکی شهرستان رفسنجان با اشاره به فرا رسیدن ایام عید قربان گفت: عرضه دام زنده در سطح شهرستان ممنوع است و پیگرد قانونی دارد.

- ایسنا/کرمان رییس شبکه دامپزشکی شهرستان رفسنجان با اشاره به فرا رسیدن ایام عید قربان گفت: عرضه دام زنده در سطح شهرستان ممنوع است و پیگرد قانونی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود مقامی دوم تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای رفاه حال شهروندان و به منظور جلوگیری از آلودگی محیط زیست و بافت شهری و رعایت بهداشت با هماهنگی دستگاه های ذیربط (فرمانداری، دامپزشکی، نیروی انتظامی، بهداشت، جهاد کشاورزی و شهرداری) میدان عرضه دام در مجاورت مجتمع کشت و صنعت ( کیلومتر 5 جاده سرچشمه ) شروع به کار کرده که فروشندگان دام زنده بایستی در میدان دام اقدام به فروش دام های خود کرده و از عرضه دام در سطح شهر خودداری کنند.

وی بیان کرد: با توجه به بیماری های مشترک دام و انسان و لزوم تامین سلامت شهروندان، بازرسین بهداشتی در میدان فروش دام حضور داشته و دامها را پیش از فروش جهت قربانی مورد بازرسی اولیه پیش از کشتار قرار می دهند.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان رفسنجان در پایان گفت: در روز عید قربان کشتارگاه دام فعال است و دو اکیپ ثابت و سیار آماده ارائه خدمات بهداشتی و نظارت بر لاشه های قربانی خواهند بود و همشهریان جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه دام زنده در سطح شهر رفسنجان ممنوع است

عرضه دام زنده در سطح شهر رفسنجان ممنوع است