مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-15سياسي

راه اندازی آزمایشگاه کنترل سلامت موادغذایی در یزد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان اهمیت بهبود تغذیه و ایمنی غذا، بر ضرورت راه اندازی آزمایشگاه جامع برای کنترل ایمنی و سلامت مواد غذایی در یزد تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مهدی هاشمی باجگانی ظهر شنبه در اولین نشست کارگروه فرهنگی اجتماعی سلامت زنان و خانواده استان در فصل تابستان با محوریت دانشگاه علوم پزشکی برد در مورد بهبود تغذیه و ایمنی غذا مردم استان که در سالن کوثر استانداری برگزار شد، اظهار داشت: سلامت مردم اولویت نخست به شمار می آید.

وی از پیشرو بودن حوزه سلامت استان در سطح 2 و 3 خبر داد و تاکید کرد: استان یزد باید با مشارکت و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی و حمایت مسئولان در سطح پیشگیری به جایگاه مطلوبی دست یابد.

نجفی، رییس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد نیز در این جلسه بر نقش و اهمیت عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت تاکید و نقشه راه کارگروه های شکل گرفته را بیان کرد.

نماینده معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد نیز در این جلسه گزارش پیشرفت سند بهبود تغذیه مردم استان شامل اهداف، استراتژی ها و اقدامات انجام شده که یکی از اسناد مهم بیماری های غیرواگیر و عوامل خطر مرتبط است، را تشریح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی آزمایشگاه کنترل سلامت موادغذایی در یزد

راه اندازی آزمایشگاه کنترل سلامت موادغذایی در یزد