مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-20سياسي

پدر شعر آیینی در قم تجلیل شد


مراسم بزرگداشت شعر آیینی و تجلیل از محمدعلی مجاهدی پدر شعر آیینی با حضور جمعی از شاعران، هنرمندان و مسئولان در قم برگزار شد.

- ایسنا/قم مراسم بزرگداشت شعر آیینی و تجلیل از محمدعلی مجاهدی پدر شعر آیینی با حضور جمعی از شاعران، هنرمندان و مسئولان در قم برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم بزرگداشت شعر آیینی و تجلیل از محمدعلی مجاهدی پدر شعر آیینی شامگاه 28 تیرماه با حضور جمعی از شاعران، هنرمندان و مسئولان در قم برگزار شد.

در ابتدای این نشست که با اجرای شاعر آیینی سید محمدجواد شرافت همراه بود، دکتر حسین محمدی مبارز ضمن بزرگداشت روز شعر آیینی و سخنانی در تجلیل از استاد مجاهدی دبیر دائمی دبیرخانه شعر آیینی، شعری با موضوع حضرت حر قرائت کرد.

در ادامه ناصر فیض شاعر و مدیر دفتر حفظ و اشاعه زبان فارسی ضمن قرائت یکی از اشعارش، خاطراتی از محمدعلی مجاهدی متخلص به پروانه را برای حاضران بازگو کرد.

مجاهدی جمع بین شریعت و طریقت است محمود حبیبی کسبی مسئول دفتر شعر آیینی حوزه هنری نیز درباره محمدعلی مجاهدی گفت: شاعران شناخته شده ای در این جلسه حضور دارند که از مکتب استاد برآمدند و قد کشیدند؛ یکی از حسرت هایم این بود که کمتر از محضر استاد استفاده کردم و به دوستان شاعر قمی رشک بردم که چنین از محضر ایشان استفاده کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر شعر آیینی در قم تجلیل شد

پدر شعر آیینی در قم تجلیل شد