مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-17سياسي

فصل سوم «علامت» در دهه اول محرم به شبکه دو می آید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما؛ برنامه «علامت» که برای نخستین بار در حسینیه ارشاد تولید می شود به مناسبت دهه اول محرم با موضوع «عاشورا؛ - سومین فصل برنامه علامت همزمان با نخستین روز محرم روانه آنتن شبکه دو خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما؛ برنامه علامت که برای نخستین بار در حسینیه ارشاد تولید می شود به مناسبت دهه اول محرم با موضوع عاشورا؛ به خوانش مؤنث مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

در این برنامه، حجت الاسلام قنبریان به عنوان کارشناس مذهبی برنامه به بررسی نقش طیف های مختلف بانوان حاضر و غایب در حماسه حسینی خواهد پرداخت.

گفتنی است فصل اول برنامه علامت با نگاهی نو به جوانبِ تاریخی فسق یزید و زندگی عفیفانه، پیرامون قیام سیدالشهدا (ع)، دشمن شناسی، شناخت اخلاق، روش و بدعت های یزید، راه های مقابله با فسق که به عفت و زندگی عفیفانه در سه سطح فردی، خانوادگی و اجتماعی از 12 شهریور سال گذشته در 14 قسمت پخش شد.

فصل دوم این برنامه نیز با شعار کوفه؛ نقطه، سر خط! ، به بررسی وقایع تاریخی و اوضاع فرهنگی اجتماعی کوفه در زمان حکومت امیرالمؤمنین علی (ع) پرداخت که از 19 فروردین 1402 در 7 قسمت پخش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل سوم «علامت» در دهه اول محرم به شبکه دو می آید

فصل سوم «علامت» در دهه اول محرم به شبکه دو می آید