مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 00:152023-07-21سياسي

پیام همایش شیرخوارگان حسینی تربیت نسل امام زمانی است


یکی از اهداف همایش شیرخوارگان حسینی، تربیت نسل امام زمانی است.

- به گزارش، سرهنگ سیدعلی حسینی نیا عصر جمعه در همایش شیرخوارگان حسینی در مصلای شهدای محراب شهر دیر با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، اظهار داشت: یکی از اهداف همایش شیرخوارگان حسینی اعلام همبستگی و اتحاد و ایجاد محبت بین ما و اهلبیت و پیوند بین کودکان ما با علی اصغر (ع) است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر افزود: وقتی امام حسین (ع) قنداقه علی اصغر (ع) را به میدان آورد به همه لشکر دشمن در همان زمان و مکان گوش زد کرد که میدان دشمن اردوگاهی خبیث و باطل است.

وی با بیان اینکه دومین هدف همایش شیرخوارگان حسینی، تربیت نسل امام زمانی است، بیان کرد: امروز این حرکت برای این است که سربازی شجاع و با بصیرت برای امام زمان (عج) تربیت کنیم.

حسینی نیا با تاکید بر اینکه جامعه امروز ما نیازمند خانواده هایی عاشورایی هستیم، گفت: اگر ما یک خانواده عاشورایی نباشیم نمی توانیم خود را به عنوان منتظر امام زمان (عج) معرفی کنیم.

وی یکی از ویژگی های خانواده عاشورایی را احترام و تکریم دانست و تاکید کرد: نسل جوان و کودک و نوجوان ما از رفتار والدین درس می گیرد، بنابراین اگر رفتار زن و شوهر همراه با احترام باشد، کودک ما هم یاد می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام همایش شیرخوارگان حسینی تربیت نسل امام زمانی است

پیام همایش شیرخوارگان حسینی تربیت نسل امام زمانی است