مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 08:002023-06-24سياسي

تحقق خواسته 24 ساله رهبر معظم انقلاب برای نهبندان در دولت سیزدهم


با اختصاص 5 هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح توسعه نهبندان و سربیشه خواسته 24 ساله رهبری معظم انقلاب اسلامی در دولت سیزدهم محقق می شود.

-   تصویب 5 هزار میلیارد تومان برای طرح توسعه نهبندان و سربیشه آخرین خبرها را در این زمینه که نشان از تحقق یکی دیگر از وعده های دولت سیزدهم برای خراسان جنوبی دارد به تصویب 5 هزار میلیارد تومان برای عملیاتی شدن طرح توسعه نهبندان و سربیشه است که جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی 30 خرداد ماه جاری در این زمینه اعلام کرد: روز گذشته از ساعت 9:30 تا 18:30 در راستای سیاست راهبردی دولت مردمی ایران قوی، عدالت محوری، محرومیت زدایی و مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال 78 جلسه ای در معاونت ریاست جمهوری برگزار شد.

وی تصریح کرد: با توجه به تمهیداتی که رییس جمهور در سفر اول و دوم به استان در خصوص رفع محرومیت منطقه داشتند، سند محرومیت منطقه نهبندان و سربیشه در دستور کار دولت قرار گرفت.

به گفته وی چندین بار جلسات کارشناسی در استان برای بازنگری در طرح توسعه نهبندان داشتیم و در نهایت کار استان تمام شد و دیروز جلسه تنظیم پیش نویس سند با حضور معاون اجرایی رییس جمهور، معاونین وزارتخانه های مربوط و برخی مدیران اجرایی استان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق خواسته 24 ساله رهبر معظم انقلاب برای نهبندان در دولت سیزدهم

تحقق خواسته 24 ساله رهبر معظم انقلاب برای نهبندان در دولت سیزدهم