مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 08:452023-07-15سياسي

مولدسازی دارایی های آموزش پرورش تنها صرف مدرسه سازی می شود


مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه گفت: مولدسازی دارایی های آموزش پرورش تنها صرف مدرسه سازی می شود و به بودجه جاری اختصاص نخواهد یافت.

- سلمان محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر به اجرای طرح مولد سازی به عنوان مصوبه سران سه قوه در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: بر اساس این مصوبه ملک های مازاد هر دستگاه به فروش برسد و هزینه به دست آمده از هر ملک به خود شهرستان برای مدارس همان شهرستان باز می گردد.

وی افزود: هزینه حاصل از فروش املاک در آموزش و پرورش برای فعالیت های جاری و یا پرداخت حقوق استفاده نخواهد شد بلکه صرفاً برای مدرسه سازی و رسیدگی به امور مدرسه به کار گرفته می شود اما در کنار ساخت مدرسه از بودجه های دولتی تقریباً 50 درصد با کمک خیرین صورت می گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه به شیوه جدید برگزاری امتحانات و تصحیح برگه های امتحانی اشاره و تصریح کرد: امسال برای نخستین بار تأثیر معدل دانش آموزان پایه دوازدهم برای آزمون کنکور به 40 درصد رسید که این مسئله توجه به امتحانات نهایی را افزایش می دهد.

محمدی خاطر نشان کرد: امتحانات پایه دوازدهم بدون هیچ گونه دخل و تصرف با رعایت تمامی نکات قانونی هرساله طرح خواهد شد و از این پس به دلیل شرایط ایجاد شده امکان لو رفتن سوالات امتحانی به صفر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولدسازی دارایی های آموزش پرورش تنها صرف مدرسه سازی می شود

مولدسازی دارایی های آموزش پرورش تنها صرف مدرسه سازی می شود