مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 13:102023-06-30سياسي

حاج علی اکبری: مسئولین تلاش کنند فاصله شان با الگوی علوی هر روز کمتر شود


خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: غدیر فلسفه سیاسی اسلام است و شخصیت علی (ع) نسخه درمانی تمام دوران بشریت بوده و مسئولین باید تلاش کنند فاصله ما با الگوی علوی هر روز کمتر شود.

- خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: غدیر فلسفه سیاسی اسلام است و شخصیت علی (ع) نسخه درمانی تمام دوران بشریت بوده و مسئولین باید تلاش کنند فاصله ما با الگوی علوی هر روز کمتر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری در خطبه های نماز جمعه تهران در خصوص مقوله مسئولیت اجتماعی بیان کرد: انسان با توجه به ظرفیت عقلانی و الهی که دارد، این امکان را دارد که مسئولیت بپذیرد.

وی افزود: انسان در حیطه روابط اجتماعی آفریده شده و رشد کرده و بعد دنیا را ترک می کند و اینکه محیط ارتباطات اجتماعی انسان ها با افراد، گروه ها و جوامع چگونه باشد مهم است.

حاج علی اکبری ضمن اشاره به اینکه در آستانه سالروز عید غدیر قرار داریم، گفت: پیامبر (ص) همه اسلام را در سیمای علی ابن ابیطالب (ع) به بشریت هدیه کرد.

وی با بیان اینکه غدیر اسم رمز استمرار نبوت و نشانه ای از اسلام زنده است، گفت: غدیر فلسفه سیاسی اسلام معرفی شده و شخصیت علی (ع) نسخه درمانی تمام دوران بشریت است و مسئولین تلاش کنند فاصله ما با الگوی علوی هر روز کمتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج علی اکبری: مسئولین تلاش کنند فاصله شان با الگوی علوی هر روز کمتر شود

حاج علی اکبری: مسئولین تلاش کنند فاصله شان با الگوی علوی هر روز کمتر شود