مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 09:412023-07-10اجتماعي

توجه به دانش آموزان با نیازهای ویژه مصداق عدالت آموزشی و تربیتی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حمید طریفی حسینی در آیین افتتاح اتاق چندحسی ویژه دانش آموزان چندمعلولیتی در مشهد اظهار کرد: دانش آموزان مهمترین سرمایه کشور هستند و شاکله شخصیت  دانش آموزان در دوران ابتدایی  شکل می گیرد و تقاوتی بین دانش آموزان بانیازهای ویژه و دانش آموزان عادی نیست چرا که تک تک این عزیزان در پیشرفت کشور سهیم هستند و ما وظیفه داریم شرایط را برای تحصیل آنان فراهم کنیم.

وی بیان کرد: با ارزش ترین لحظات زندگی هر فرد دوران تحصیل است که هویت و شخصیت سازی هر فردی را شکل می دهد و آموزش و پرورش باید مسیر رشد و تعالی دانش آموزان فراهم کند و باید نسلی خلاق و مستعد را پرورش کند.

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور توجه نظام اموزشی به دانش اموزان بانیازهای ویژه را مصداق عدالت اموزشی و عدالت تربیتی دانست و افزود: عدالت تربیتی بخشی از عدالت اجتماعی است و باید حق تربیت را به رسمیت شناخت و دسترسی این حق و ساحت های مختلف تعلیم و تربیت را برای دانش آموزان فراهم کرد  و با توجه به نیازهای فردی هر دانش اموز شرایط لازم را برای تحصیل وی ایجاد کرد.

طریقی حسینی تاکید کرد: توجه به مقوله کیفیت بخشی آموزش، استانداردسازی و جذب پوشش تحصیلی دانش آموزان با تاکید بر دوره پیش دبستانی از اولویت های برنامه سازمان است و مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به دانش آموزان با نیازهای ویژه مصداق عدالت آموزشی و تربیتی است

توجه به دانش آموزان با نیازهای ویژه مصداق عدالت آموزشی و تربیتی است