مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-17اقتصادي

قابلیت تولیدات صنایع دستی استان کرمان برای پوشش بازارهای جهانی


مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: تنوع اقلیم و فرهنگ در استان موجب تولید صنایع دستی متنوع شده و بالغ بر 70 هزار هنرمند در بیش از 100 رشته آثاری با بهترین کیفیت تهیه می کنند که بسیاری از بازارهای جهانی را می تواند پوشش بدهد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: تنوع اقلیم و فرهنگ در استان موجب تولید صنایع دستی متنوع شده و بالغ بر 70 هزار هنرمند در بیش از 100 رشته آثاری با بهترین کیفیت تهیه می کنند که بسیاری از بازارهای جهانی را می تواند پوشش بدهد.

فریدون فعالی امروز 26 تیرماه در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان کرمان اظهار کرد: گردشگری به عنوان یک صنعت پیشرو و پاک در دنیا مطرح است و بسیاری از کشورها محورهای توسعه را در حوزه گردشگری و صنایع دستی قرار داده اند.

وی با اشاره به داشته های بسیار غنی تاریخی، فرهنگی و صنایع دستی استان کرمان افزود: این استان هفت اثر ثبت جهانی دارد و با توجه به ظرفیت های گردشگری، بخشی از محورهای توسعه استان در این بخش مطرح است.

فعالی بیان کرد: در سه ماهه نخست امسال 79 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ورود گردشگر به استان را داشته ایم زیرا زیرساخت ها توسعه یافته و شرایط بهتری مهیا شد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: تنوع اقلیم و فرهنگ در استان موجب تولید صنایع دستی متنوع شده و بالغ بر 70


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابلیت تولیدات صنایع دستی استان کرمان برای پوشش بازارهای جهانی

قابلیت تولیدات صنایع دستی استان کرمان برای پوشش بازارهای جهانی