مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-05سياسي

تلاوت سوره «علق» در غار حرا توسط اعضای کاروان قرآنی نور


سیدمحمد حسین پور و روحانی از اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع بوده که در پایین غار حرا به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه «علق» پرداختند.

- سیدمحمد حسین پور و روحانی از اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع بوده که در پایین غار حرا به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه علق پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همخوانی سیدمحمد حسین پور و روحانی از اعضای کاروان قرآنی نور اعزامی به حج تمتع و قاریان ممتاز و بین المللی در پایین غار حرا اجرا شده است.

در این همخوانی آیاتی از سوره مبارکه علق تلاوت شده است.

امسال کاروان نور با حضور 20 قاری و حافظ قرآن کریم از 12 استان به سرپرستی احمد ابوالقاسمی، قاری بین المللی کشور، عازم سرزمین وحی شده است تا ضمن اجرای برنامه و برپایی محافل قرآنی در بین زائران بیت‎ الله الحرام و مدینه منوره، اهتمام جدی جمهوری اسلامی ایران به ترویج فرهنگ انس با قرآن را بین حجاج دیگر کشورها منعکس کند.

یادآور می شود اعضای این کاروان شامل محمدحسین سعیدیان از تهران، امید حسینی نژاد از خراسان رضوی، محسن یاراحمدی از لرستان، علی اکبر کاظمی از یزد، محمداسماعیل خورشیدی از قم، محمد کاظمی از تهران، سیدمحمد حسینی پور از سمنان، علیرضا عتیق زاده از زنجان، رسول تمجید از اردبیل، محمد موحدیان عطار از تهران، علی غلامی از قزوین، علی کبیری از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاوت سوره «علق» در غار حرا توسط اعضای کاروان قرآنی نور

تلاوت سوره «علق» در غار حرا توسط اعضای کاروان قرآنی نور