مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 15:282023-07-15بين الملل

برگزاری نشست امنیتی در کربلا برای تأمین امنیت ماه محرم


فرماندهی عملیات کربلای معلی از برگزاری نشست امنیتی در این شهر جهت تقسیم وظایف بخش های مختلف برای تأمین امنیت ایام محرم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالیکه دو روز بیشتر به آغاز ماه محرم الحرام باقی نمانده است، فرماندهی عملیات کربلای معلی (زیر مجموعه ارتش عراق) از برپایی نشست امنیتی برای تأمین امنیت زائران خبر داد.

به نوشته وبگاه خبری آفاق، سرلشکر علی الهاشمی فرمانده فرماندهی عملیات کربلا در یک کنفرانس خبری گفت که این نشست امنیتی با نظارت و اشراف محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق انجام گرفته است.

او همچنین خبر داد که چند مسیر اظافی به سمت کربلای معلی از جمله مسیر بغداد به جرف النصر و سپس کربلا  و همچنین مسیر تازه ای در مجاورت بابل برای حرکت زائران باز خواهد شد.

الهاشمی همچنین از برپایی اتاق عملیات و هماهنگی از تاریخ یکم محرم الی 13 محرم خبر داد و گفت که نمایندگان وزارت دفاع، وزارت کشور، و الحشد الشعبی و نیروی هوایی در این اتاق عملیات حضور دارند.

این عالی ترین مقام نظامی مستقر در استان کربلا همچنین از انجام تمامی هماهنگی ها با بخش های مختلف دولت عراق برای تسهیل رفت و آمد و انتقال زائران خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست امنیتی در کربلا برای تأمین امنیت ماه محرم

برگزاری نشست امنیتی در کربلا برای تأمین امنیت ماه محرم