مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 13:002023-06-25فرهنگي

«نبرد جنگل» سوژه فیلم سینمایی می شود


در دیدار مسئولان بنیاد روایت فتح با اعضای ستاد کنگره سپاه استان مازندران مذاکراتی درباره ساخت فیلم «عملیات والفجر 8» و «نبرد جنگل» صورت گرفت.

- در دیدار مسئولان بنیاد روایت فتح با اعضای ستاد کنگره سپاه استان مازندران مذاکراتی درباره ساخت فیلم عملیات والفجر 8 و نبرد جنگل صورت گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، عصر سوم تیرماه مسئول بنیاد فرهنگی روایت فتح در دیدار با اعضای ستاد کنگره سپاه استان مازندران به بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات مختلف کنگره از جمله تولید فیلم سینمایی پرداخت.

در این دیدار سیدمحمد نادری با اشاره به آن چه حضور موثر و به موقع مازندرانی های غیور در حوادث مختلف برای دفاع از کیان نظام عنوان کرد افزود: بنیاد فرهنگی روایت فتح خود را مکلف به ادای دین به شهدا و ایثارگران این خطه با زبان هنر می داند و این کنگره فرصت خوبی برای انجام این تکلیف است.

سردار مسلمی فرمانده سپاه مازندران نیز با بر شمردن اتفاقات مختلفی که مازندرانی ها در آن حماسه آفریدند عملیات والفجر 8 و نبرد جنگل را از آن جمله دانست و گفت: در اوایل انقلاب با گریختن منافقین به جنگل، سپاه استان مازندران درگیر عملیات های پیچیده ای برای مبارزه با آن ها در دل جنگل ها شد که بحمدالله همچون سالیان درازی که نظام در مقابله ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نبرد جنگل» سوژه فیلم سینمایی می شود

«نبرد جنگل» سوژه فیلم سینمایی می شود