مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 07:402023-07-21فرهنگي

یک انتصاب در وزارت ارشاد و آغاز به کار یک کتابفروشی


انتصاب محمدحسین ظریفیان به عنوان مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و آغاز به کار کتابفروشی کوچک نشر هرمس از جمله اخبار حوزه کتاب و ادبیات در این هفته بودند.

- خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: در مطالعه و مرور اخبار هفته گذشته حوزه کتاب و ادبیات به هشت خبر مهم پرداخته ایم.

انتصاب محمدحسین ظریفیان به عنوان مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و خبر آغاز به کار کتابفروشی کوچک نشر هرمس از جمله اخبار مهم هفته گذشته حوزه کتاب و ادبیات بوده است.

همچنین اخباری از جمله انتشار 108 هزار کتاب در سال 1402، معرفی برگزیدگان پویش کتابخوانی کتاب مهاجر سرزمین آفتاب، برگزاری آیین تجلیل از دست اندرکاران نمایشگاه بین المللی کتاب، معرفی برگزیده جایزه رودی، انتشار 343 هزار جلد کتاب توسط انتشارات امیرکبیر، انتشار 21 هزار و 693 عنوان کتاب در بهار سال 1402 را نیز مرور کرده ایم.

مشروح این گزارش را در ادامه می خوانید: انتشار 108 هزار کتاب در سال 1402 آیین اهدای جوایز آثار شایسته تقدیر چهلمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران صبح امروز شنبه 24 تیرماه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: در سال 1402 بیش از 108 هزار کتاب جدید منتشر شده داریم که 80 درصد آنها چاپ اول هستند و به همین میزان کتاب تألیفی داریم این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک انتصاب در وزارت ارشاد و آغاز به کار یک کتابفروشی

یک انتصاب در وزارت ارشاد و آغاز به کار یک کتابفروشی