مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-01بين الملل

واشنگتن پست: کی یف می خواهد کریمه را گروگان بگیرد


روزنامه واشنگتن پست به نقل از منابعی گزارش داد، مقام های اوکراینی در نظر دارند تا تسلیحات دوربردی را در نزدیکی شبه جزیره کریمه مستقر کنند تا در مذاکرات صلح آتی با روسیه دست بالا را داشته باشند.

- روزنامه واشنگتن پست به نقل از منابعی گزارش داد، مقام های اوکراینی در نظر دارند تا تسلیحات دوربردی را در نزدیکی شبه جزیره کریمه مستقر کنند تا در مذاکرات صلح آتی با روسیه دست بالا را داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس گزارش روز جمعه این روزنامه آمریکایی، رهبری اوکراین این برنامه ها را در جریان سفر مخفیانه ماه گذشته ویلیام برنز، رییس سیا به کی یف و زمانی که او با ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین ملاقات داشت، در میان گذاشت.

طبق گزارش ها، زلنسکی و دستیارانش در حال طراحی برنامه هایی برای پایان دادن به درگیری ها با شرایطی هستند که برای روسیه و مردم اوکراین قابل قبول باشد.

برای دستیابی به این هدف، آنها امیدوارند با بازپس گیری اراضی قابل توجهی تا پاییز و در یک سناریوی ایده آل ، توپخانه و سیستم های موشکی در نزدیکی شبه جزیره کریمه، جایی که مقر ناوگان دریای سیاه روسیه واقع شده است، مستقر کرده و اهرم فشاری بر مسکو به دست آورند.

روزنامه واشنگتن پست می نویسد که کی یف با گروگان گرفتن شبه جزیره کریمه، می خواهد مذاکرات را باز کند و از روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن پست: کی یف می خواهد کریمه را گروگان بگیرد

واشنگتن پست: کی یف می خواهد کریمه را گروگان بگیرد