مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-09سياسي

احزاب سیاسی باید برای مشکلات کشور راه حل ارائه دهند


در شرایط کنونی احزاب باید از تشکل نقاد و بیان کننده مشکلات به احزاب دارای راه حل برای مشکلات تبدیل شوند و اینکه بتوانند راهکاری مبتنی بر پشتوانه علمی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا ترقی صبح امروز در نشستی با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: در شرایط کنونی احزاب باید از تشکل نقاد و بیان کننده مشکلات به احزاب دارای راه حل برای مشکلات تبدیل شوند و اینکه بتوانند راهکاری مبتنی بر پشتوانه علمی، نظری و سیاسی برای گرفتاری های مردم به دولت ارائه دهند.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: این موضوع قطعا می تواند جایگاه احزاب را در کشور متحول کند و نقش احزاب در معادلات سیاسی را بالا ببرد.

وی افزود: احزاب باید یک تحزب نخبه پرور و تربیت کننده تراز انقلاب باشند که این می تواند به انقلاب کمک کند و یک حرکت اثربخش در ساختار نظام اسلامی داشته باشد.

ترقی اضافه کرد: احزاب باید دارای خرده گفتمان هایی ذیل گفتمان انقلاب اسلامی باشند و قطعا این نوع تحزب نقش موثری در نظام سیاسی و رفع شبهات دارد.

وی با بیان اینکه در جامعه امروز نسل جوان خیلی با نسل انقلاب آشنایی و سنخیت ندارد و این فاصله تداوم انقلاب اسلامی را دچار خطر کرده است، گفت: احزاب نباید تسلیم فضای سیاسی حاکم در جامعه شوند بلکه باید خود دارای کنش گری باشند و جامعه پذیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احزاب سیاسی باید برای مشکلات کشور راه حل ارائه دهند

احزاب سیاسی باید برای مشکلات کشور راه حل ارائه دهند