مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 14:112023-07-18سياسي

آیت الله نوری همدانی: روحانیت برابر مردم مسؤولیت دارد و باید پاسخ گو باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار با عده ای از فضلای و مبلغین حوزه علمیه با اشاره به ضرورت تبلیغ و نقش آن در نشر معارف اسلامی و فرهنگ اهل بیت (ع) اظهار کرد: مبلغان باید عالم به زمان بودن را در نظر بگیرند، امروز مخاطب ما با پنجاه سال پیش از این فرق می کند.

  وی با بیان خاطره ای از ملاقات خود با مرحوم راشد تصریح کرد: حدود شصت سال قبل در آستانه محرم روزی در تهران با آقای راشد ملاقاتی داشتم ایشان می فرمودند به حوزویان بگویید جوری درس بخوانند که پاسخگوی احتیاجات مردم در پنجاه سال بعد باشند، طلبه ای که درس نخوانده، نمی تواند پاسخگوی نیاز مردم باشد، به نظر من باید منبری یک فقیه باشد یا حداقل در این مسیر کار کرده باشد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به فرارسیدن ایام محرم گفت: این ایام بهترین زمان برای تبلیغ است هم از جهت زمانی و هم از جهت مستمعین که با مناسبت های دیگر متفاوت است.

وی ضمن اشاره به تهدیدات موجود در فضای مجازی اظهار کرد: از مبلغان خواهش می کنم در فضای مجازی شبهات را شناسایی کنند و با یک تحقیقات جامع پاسخگوی نسل جوان و نوجوان باشند و این تهدید را به یک فرصت تبدیل کنند.

امروز دشمنان در همه زمینه ها مشغول القاء شبهات است چه کسی باید جواب دهد؟! متأسفانه شبهات زود به جوان ما منتقل می شود و گاهی هم اثرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله نوری همدانی: روحانیت برابر مردم مسؤولیت دارد و باید پاسخ گو باشد

آیت الله نوری همدانی: روحانیت برابر مردم مسؤولیت دارد و باید پاسخ گو باشد