مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 07:552023-06-28اجتماعي

آماده باش برای حفاظت از مهم ترین گونه چتر در خراسان رضوی


رییس اداره حفاظت محیط زیست جغتای گفت: با توجه به افزایش مشاهدات گونه ارزشمند یوزپلنگ در این شهرستان تمامی محیط بانان در راستای حفاظت از این گونه چتر در آماده باش کامل بوده و گشت زنی های مستمر و شبانه روزی دارند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره حفاظت محیط زیست جغتای گفت: با توجه به افزایش مشاهدات گونه ارزشمند یوزپلنگ در این شهرستان تمامی محیط بانان در راستای حفاظت از این گونه چتر در آماده باش کامل بوده و گشت زنی های مستمر و شبانه روزی دارند.

عباسعلی خسروی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه شهرستان جغتای مهم کریدور یوزپلنگ در خراسان رضوی است، خاطرنشان کرد: ابتدای خردادماه امسال دو قلاده یوزپلنگ در مناطق شهرستان جغتای مشاهده و حضور آنها تصویربرداری و مستندسازی شد.

وی بیان کرد: پس از مشاهده یوزپلنگ و تصویربرداری و ثبت آن در یکم خردادماه امسال حضور این گونه چتر چندین مرتبه دیگر طی یک ماه گذشته در زیستگاه های شهرستان جغتای توسط دوست داران محیط زیست گزارش شده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست جغتای تصریح کرد: شهرستان جغتای یکی از کریدورها و زیستگاه های مهم این گونه ارزشمند حد فاصل استان های سمنان و خراسان شمالی است.

وی از شهرستان جغتای به عنوان یکی از محل های زیست و دالان بسیار مهم گذر یوزپلنگ ایرانی نام برد و عنوان کرد: به دلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش برای حفاظت از مهم ترین گونه چتر در خراسان رضوی

آماده باش برای حفاظت از مهم ترین گونه چتر در خراسان رضوی