مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 17:402023-07-09سياسي

مقابله با بی حجابی نیازمند حرکت مردمی است


استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم اقدامات لازم جهت مقابله با بی حجابی، گفت: اگر حرکت مردمی در راستای حمایت از ارزش ها شکل بگیرد، - قطعا موثر خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا حسین نژاد پیش از ظهر یک شنبه در ستاد عفاف و حجاب خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به واقعه گوهرشاد در سال 1314 شمسی در خصوص ایستادگی و مقاومت مردم برای زنده نگه داشتن ارزش ها و اعتراض به حرکت های ضددینی رضاخان اظهار داشت: اگر حرکت مردمی در حمایت از ارزش های فرهنگی شکل گیرد هیچ نیرویی بر آنان غلبه نخواهد کرد و نتیجه بخش است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر مختص یک نهاد یا دستگاه اجرایی نیست اما سازمان تبلیغات اسلامی و سایر نهادها و سازمان ها می توانند در ساز و کار داخلی خود از نیروها جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب استفاده کنند.

وی با بیان اینکه طرح های حوزه عفاف و حجاب به صورت سالانه ارائه و اجرا شود، افزود: از ظرفیت های بودجه در فرهنگ سازی عفاف و حجاب استفاده شود.

حسین نژاد برخوردهای سلبی در حوزه عفاف و حجاب را الزامی دانست و افزود: برخوردهای ایجابی با دقت بیشتر و ارائه بسته های تشویقی باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید تمام دستگاه های اجرایی هم افزا با ارائه برنامه های منظم در راستای ازبین بردن رخنه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با بی حجابی نیازمند حرکت مردمی است

مقابله با بی حجابی نیازمند حرکت مردمی است