مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 09:552023-06-27پزشكي

جزییات ارائه خدمات هلال احمر به حجاج ایرانی در صحرای عرفات


رییس جمعیت هلال احمر جزییات ارائه خدمت به حجاج را در صحرای عرفات تشریح کرد و گفت: تا روز آخر برگزاری مراسم حج، تیم های درمانی و بهداشتی هلال احمر حمایت های خود را انجام خواهند داد.

- رییس جمعیت هلال احمر جزییات ارائه خدمت به حجاج را در صحرای عرفات تشریح کرد و گفت: تا روز آخر برگزاری مراسم حج، تیم های درمانی و بهداشتی هلال احمر حمایت های خود را انجام خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر پیرحسین کولیوند در محل بیمارستان صحرایی مرکز پزشکی حج الزیارت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در صحرای عرفات، گفت: در این محل علاوه بر یک بیمارستان، در 8 مکتبی که زائرین اسکان دارند، پزشکان ما مستقر هستند و خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهند.

وی افزود: ان شاءالله برای روز عرفه و مراسم صبح که براعت از مشرکین است و دعای روز عرفه، پوشش امدادی و سلامت زائرین را دنبال می کنیم.

بیمارانی که در بیمارستان هلال احمر در مکه و بیمارستان های سعودی بستری هستند در قالب کاروان وقوف اضطراری به سایر زائرین ملحق می شوند و پس از طی مراحل حج در مشعر و منا، مجددا به بیمارستان ها بازمی گردند و ادامه درمان را از سر می گیرند.

او تاکید کرد: البته اعمال حج آنها نیز توسط مدیران، روحانیون کاروان و همراهانی که دارند پیگیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ارائه خدمات هلال احمر به حجاج ایرانی در صحرای عرفات

جزییات ارائه خدمات هلال احمر به حجاج ایرانی در صحرای عرفات