مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 20:302023-07-08اقتصادي

سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری افغانستان در بندر کاسپین


قرارداد ساخت سه پست اسکله در مجتمع بندری کاسپین بین منطقه آزاد انزلی و یک شرکت داخلی با مشارکت سرمایه گذاری از افغانستان به ارزش 50 میلیون دلار منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت اله عبدالملکی، دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مراسم امضای این قرارداد، اظهار کرد: در دولت سیزدهم چند راهبرد اساسی در حوزه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی وجود دارد که یکی از آن ها جهانی سازی این مناطق است و در این زمینه پنج سیاست مهم را دنبال می کنیم که به دو مورد از آن ها اشاره خواهم کرد.

وی افزود: تقویت زیرساخت های سخت افزاری اقتصاد بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از جمله زیرساخت های حوزه لجستیک است و دوم جذب سرمایه گذاری خارجی و تعریف بسته هایی برای سرمایه گذاری بوده تا سرمایه گذاران خارجی مستقیماً یا با مشارکت شرکای داخلی شان سرمایه های خود را به مناطق آزاد بیاورند.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ادامه داد: منطقه آزاد انزلی با یک شرکت داخلی امشب قراردادی امضا خواهد کرد تا برای سه پست اسکله و پسکرانه های آن سرمایه گذاری به ارزش 50 میلیون دلار صورت گیرد.

عبدالملکی با بیان اینکه این موارد سه نمونه از 700 بسته سرمایه گذاری بوده که برای سرمایه گذاران خارجی و داخلی در مناطق آزاد آماده شده است، گفت: به موازات این طرح سرمایه گذاری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری افغانستان در بندر کاسپین

سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری افغانستان در بندر کاسپین