مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 11:002023-06-22اقتصادي

تامین زمین برای 8000 متقاضی نهضت ملی مسکن در کردستان


مدیر کل راه و شهرسازی کردستان از موافقت کارگروه امور زیربنایی استان با الحاق 219 هکتار از اراضی واقع در شمال شهر سنندج به محدوده شهر به منظور اجرای طرح های توسعه شهری از جمله طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیر کل راه و شهرسازی کردستان از موافقت کارگروه امور زیربنایی استان با الحاق 219 هکتار از اراضی واقع در شمال شهر سنندج به محدوده شهر به منظور اجرای طرح های توسعه شهری از جمله طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

جهانگیر الیاسی در جلسه شورای مسکن استان که چهارشنبه 31 خرداد در محل استانداری کردستان اظهار کرد: در راستای تامین زمین لازم برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان و به ویژه در شهر سنندج اقدامات خوبی انجام شده که پهنه 219 هکتاری شمال شهر سنندج از جمله موارد اخیر است که پس از انجام مطالعات و پیشنهاد این اداره کل برای الحاق آن به محدوده شهر سنندج خوشبختانه در جلسه کارگروه امور زیربنایی توسعه روستایی و شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

الیاسی خاطرنشان کرد: با تصویب الحاق این 219 هکتار در جلسه امروز و تصویب نهایی آن در شورای عالی شهرسازی و معماری حدود هشت هزار نفر دیگر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر سنندج، زمین مورد نیازشان برای احداث مسکن تامین خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین زمین برای 8000 متقاضی نهضت ملی مسکن در کردستان

تامین زمین برای 8000 متقاضی نهضت ملی مسکن در کردستان