مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 12:052023-06-27اقتصادي

اجرای پروژه بزرگراه جهرم به لار در سه قطعه ادامه دارد


معاون ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی فارس گفت: روند اجرای پروژه بزرگراهی جهرم به لار به عنوان قسمتی از راه های ارتباطی مرکز فارس با استان هرمزگان در سه قطعه ادامه دارد.

- ایسنا/فارس معاون ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی فارس گفت: روند اجرای پروژه بزرگراهی "جهرم به لار" به عنوان قسمتی از راه های ارتباطی مرکز فارس با استان هرمزگان در سه قطعه ادامه دارد.

  سید مصطفی تقوی سه شنبه 6 تیرماه در حاشیه بازدید از پروژه بزرگراهی جهرم-لار، به خبرنگاران گفت: محور مواصلاتی شیراز به سمت لار و هرمزگان، یکی از پرترافیک ترین مسیرهای ارتباطی زمینی در فارس و بسیار استراتژیک است.

او گفت: 53 کیلومتر از این پروژه در حوزه فعالیت اداره کل راه و شهرسازی فارس قرار دارد که در قالب سه قطعه 15، 25 و 13 کیلومتری تعریف شده و توسط پیمانکار در دست اجرا است.

معاون اداره کل راه و شهرسازی فارس ادامه داد: تاکنون 12 کیلومتر از قطعه یک این پروژه به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است.

تقوی اظهار کرد: تامین اعتبار مورد نیاز برای اتمام اتمام پروژه مهم و حیاتی بزرگراه جهرم – لار از محل منابع مختلف توسط مقامات محلی و استانی در حال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه بزرگراه جهرم به لار در سه قطعه ادامه دارد

اجرای پروژه بزرگراه جهرم به لار در سه قطعه ادامه دارد