مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 09:012023-07-15سياسي

نماینده ولی فقیه در خوزستان: از مردم ملاشیه به خاطر مشکل کم آبی عذرخواهی می کنیم


حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به مشکل بی آبی در ملاشیه اهواز اظهار کرد: حدود سه هفته قبل گزارشی رسید مبنی بر اینکه ملاشیه آب ندارد و به اتفاق برخی دوستان به منطقه آمدیم و چندین خیابان را بررسی کردیم و با تعداد قابل توجهی از اهالی صحبت کردیم و مشخص شد که حداقل یک هفته است که مردم ملاشیه آب ندارند.

  وی با بیان اینکه تعداد اندک و محدودی تانکر آب برای آبرسانی به مردم می آمد، ادامه داد: پس از آن سپاه حدود 9 تانکر آب، همچنین شهرداری و آبفا نیز تعدادی تانکر آبرسانی اضافه کردند و به صورت معمول شبها عملیات آبرسانی را انجام  می دادند.

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به اینکه از همان زمان ایجاد مشکل آبفا در صدد رفع آن بود، گفت: در خیابان هایی نظیر خیابان 8، 15 و .

در ابتدای خیابان مردم آب داشتند اما ساکنان انتهای خیابان ها در طی این 3 الی 4 هفته آب نداشتند اما در روزهای اخیر وضعیت بهتر شده است.

وی ادامه داد: من گزارشی از صداوسیما مشاهده کردم که در این رابطه با مردم صحبت کردند که در این گزارش وضعیت خیابان ها متفاوت بود.

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: در بررسی های میدانی ما که با اهالی صحبت کردیم مشخص شد که وضعیت آب در انتهای خیابان های اصلی با خیابان های فرعی متفاوت است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در خوزستان: از مردم ملاشیه به خاطر مشکل کم آبی عذرخواهی می کنیم

نماینده ولی فقیه در خوزستان: از مردم ملاشیه به خاطر مشکل کم آبی عذرخواهی می کنیم