مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-15ورزشي

واکنش فدراسیون فوتبال به افشاگری مجید جلالی درباره دلالی


نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال با اشاره به افشاگری های مجید جلالی درباره دلالی در فوتبال درباره برنامه های این فدراسیون برای مقابله با دلالی های نامشروع توضیح داد.

- نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال با اشاره به افشاگری های مجید جلالی درباره دلالی در فوتبال درباره برنامه های این فدراسیون برای مقابله با دلالی های نامشروع توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید جلالی، پیشکسوت فوتبال ایران در گفت وگویی که با ایسنا داشت، موارد تکان دهنده ای از دلالی در لیگ برتر بیان کرد.

این مربی با سابقه فوتبال ایران می گوید شبکه دلالی در فوتبال ایران آنقدر قدرت دارد که در مراکز تصمیم گیری فوتبال، باشگاه ها و رسانه ها نفرات خود را دارد تا بتواند از بازیکن و یا مربی که می خواهد حمایت کند یا او را از فوتبال دور کند.

جلالی در این گفت وگو اشاره ای هم به فعالیت دلال ها در تیم های ملی داشت و گفت که در مقطعی برخی دلال ها با یک مربی تیم ملی کار کردند که او دست بسته تسلیم آنها باشد.

بیشتر بخوانید افشاگری بی سابقه جلالی از دلالی در فوتبال: در همه جا آدم دارند در همین راستا، منصور قنبرزاده، نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال در گفت وگو با ایسنا درباره صحبت های مجید جلالی اظهار کرد: از ایسنا تشکر می کنم که در مباحث فوتبال خصوصا در مورد دستورالعمل سقف بودجه، مطالبی را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فدراسیون فوتبال به افشاگری مجید جلالی درباره دلالی

واکنش فدراسیون فوتبال به افشاگری مجید جلالی درباره دلالی