مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 13:052023-06-24فرهنگي

عرضه ترجمه سه کتاب درباره حاج قاسم در نمایشگاه کودک ونوجوان عراق


ترجمه کتابهای «سیب آخر»، «قهرمان به شکل خودم» و «مردی که زبان کبوترها را می دانست» شامل داستانهای کودکانه درباره حاج قاسم سلیمانی توسط انتشارات راه یار در نمایشگاه کودک ونوجوان عراق عرضه شد.

- ترجمه کتابهای سیب آخر ، قهرمان به شکل خودم و مردی که زبان کبوترها را می دانست شامل داستانهای کودکانه درباره حاج قاسم سلیمانی توسط انتشارات راه یار در نمایشگاه کودک ونوجوان عراق عرضه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ترجمه عربی کتاب های سیب آخر ، قهرمان به شکل خودم و مردی که زبان کبوترها را می دانست شامل داستان های کودکانه درباره حاج قاسم سلیمانی، توسط انتشارات راه یار در دومین نمایشگاه کودک و نوجوان عراق و همزمان در لبنان عرضه شده است.

سیب آخر نوشته محمد خسروی راد، با تصویرگری وحید خاتمی و ترجمه سیدکاظم هاشمی، داستانی کودکانه درباره حضور و کمک رسانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سیل خوزستان است که توسط مجموعه خانه همبازی تهیه شده است.

بخش پایانی این کتاب کودک نیز به معرفی یک بازی در همین باره اختصاص دارد که طراحی آن برعهده سمیه محمدی مقدم بوده است.

قهرمان به شکل خودم نیز نوشته کلر ژوبرت با ترجمه شمس حجازی؛ داستانی کودکانه درباره راز و رمز قهرمان بودن مانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که توسط مجموعه خانه همبازی منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه ترجمه سه کتاب درباره حاج قاسم در نمایشگاه کودک ونوجوان عراق

عرضه ترجمه سه کتاب درباره حاج قاسم در نمایشگاه کودک ونوجوان عراق