مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 22:302023-07-12ورزشي

ویژه برنامه های عفاف و حجاب در بنادر استان بوشهر برگزار می شود


مسئول امور بانوان اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ویژه برنامه های عفاف و حجاب در بنادر استان بوشهر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه سجادی فر عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ویژه برنامه های متنوعی را در بازه زمانی 21 تا 28 تیرماه برگزار می کند.

وی بیان کرد: تبلیغات محیطی، فضاسازی با پخش کلیپ حجاب در لابی برج بندر، ارسال پیامک و کلیپ عفاف و حجاب در اتوماسیون و گروه های مجازی و همچنین برگزاری ایستگاه عفاف و حجاب با پخش بسته فرهنگی شامل (مقنعه، ساق دست و بروشور) از جمله برنامه های هفته عفاف و حجاب در اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر است.

سجادی فر ادامه داد: برگزاری کارگاه آموزشی تحکیم بنیان خانواده و ترویج عفاف و حجاب در سالن، مسابقه ورزشی در رشته های دارت و طناب کشی در نمازخانه برج بندر و مسابقه نقاشی برای دختران کارکنان در رده سنی زیر 12 سال با موضوع نوای فرشته ها از جمله برنامه هایی است که با هدف گرامیداشت هفته عفاف و حجاب تدارک دیده شده است.

وی گفت: در این هفته همچنین مسابقه کتابخوانی با عنوان سرّ پوشش ویژه بانوان اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به اجرایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های عفاف و حجاب در بنادر استان بوشهر برگزار می شود

ویژه برنامه های عفاف و حجاب در بنادر استان بوشهر برگزار می شود