مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-22سياسي

فراخوانی برای شرکت های توانمند در اجرای پروژه ساخت و راه اندازی زباله سوز حرارتی


فراخوان ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان آب، اقلیم و محیط زیست برای دعوت از شرکت های فناور و دانش بنیان توانمند به منظور مشارکت در پروژه ساخت و راه اندازی زباله سوز حرارتی 500 تن در روز در شهر آمل منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به محدودیت های دفن مهندسی زباله در استان های ساحلی کشور استفاده از روش ها و فناوری های کاهنده حجم پسماند تحویلی به محل دفن از جمله زباله سوزهای حرارتی، گزینه مناسبی برای منطقه یادشده است.

در همین راستا و با هدف اجرای طرح های پیشران اقتصاد دانش بنیان و اشتغال آفرین و توسعه پایدار و پیاده سازی اقتصاد چرخشی، پروژه ساخت و راه اندازی زباله سوز حرارتی 500 تن در روز به همت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و با همکاری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور (شهرداری آمل)، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق (ساتبا)، سازمان برنامه و بودجه کشور و دیگر سازمان های ذی ربط برنامه ریزی شده است.

در اجرای این پروژه، ضمن تامین زیرساخت لازم از سوی بهره بردار، تا سقف 1500 میلیارد ریال حمایت از تحقیق و توسعه و تسهیلات به فناور منتخب اعطا خواهد شد.

انتظار می رود اجرای این پروژه منجر به ایجاد 70شغل مستقیم و 300 شغل غیرمستقیم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوانی برای شرکت های توانمند در اجرای پروژه ساخت و راه اندازی زباله سوز حرارتی

فراخوانی برای شرکت های توانمند در اجرای پروژه ساخت و راه اندازی زباله سوز حرارتی