مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 16:352023-07-05سياسي

تشریح برنامه های روز عید غدیر در سراسر کشور


معاون امور استان ها، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: امسال در عید غدیر شاهد شکوه و نشاط بیشتر هستیم و با همت والای مردم ولایتمدار ایران اسلامی شاهد برپایی جشن های عید الله الاکبر خواهیم بود.

- ایسنا/تهران معاون امور استان ها، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: امسال در عید غدیر شاهد شکوه و نشاط بیشتر هستیم و با همت والای مردم ولایتمدار ایران اسلامی شاهد برپایی جشن های عید الله الاکبر خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی عصر چهارشنبه 14 تیر ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت این روز بزرگ در تاریخ اسلام و بشریت افزود: باید سال به سال عید غدیر شکوه و عظمت بیشتری پیدا کند.

این مقام مسئول مهمترین برنامه های کشور در عید غدیر را اعلام کرد و بیان کرد: میهمانی 10 کیلومتری از میدان امام حسین(ع) تهران تا میدان آزادی همراه با برپایی بیش از هزار و دویست غرفه فرهنگی ، موکب های پذیرایی و ایجاد فضای با نشاط جهت کودکان ؛ شادپیمایی 7 کیلومتری در قم از حرم مطهر حضرت معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران با شعار ایمان به غدیر ، امید به ظهور با برپایی بیش از 2200 موکب و برگزاری جشن های میدانی در سراسر شهرها و بسیاری از روستاهای کشور برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های روز عید غدیر در سراسر کشور

تشریح برنامه های روز عید غدیر در سراسر کشور