مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 08:562023-06-24اجتماعي

دومین کاروان کودکان اُتیسم کاشان به مشهد سفر کردند


مدیرعامل انجمن اُتیسم کاشان از سفر دومین گروه از کودکان مبتلا به اُتیسم در قالب کاروان «کبوتران حرم» به مشهد و زیارت حرم امام رضا(ع) خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل انجمن اُتیسم کاشان از سفر دومین گروه از کودکان مبتلا به اُتیسم در قالب کاروان کبوتران حرم به مشهد و زیارت حرم امام رضا(ع) خبر داد.

مریم خیامی پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مدت این سفر زیارتی به مدت پنج روز بوده که 100 کودک اُتیسم همراه خانواده خود با قطار و با مشارکت نیکوکاران به مشهد سفر می کنند.

وی تصریح کرد: زندگی مبتلایان به اُتیسم و مراقبان آنان با دشواری های زیادی همراه است به خصوص که آنها تحمل مکان های شلوغ و پر صدا را ندارند و به همین علت خانواده های آنها نیز از مسافرت ها و دورهمی ها محروم هستند تا فرزندشان دچار هیجانات و حساسیت های خاص نشوند.

مدیرعامل انجمن اُتیسم کاشان، افزود: مبتلایان اُتیسم دارای شرایط خاصی هستند که جامعه از آن آگاه نیست و همین ناآگاهی منجر به رفتاری می شود که خانواده را از جامعه جدا می کند، بنابراین برگزاری این گونه برنامه ها می تواند بخشی از رنج آنها را کم کند.

خیامی پور تأکید کرد: کودکان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم چنانچه در جامعه حضور داشته باشند، سازگاری آنها با جامعه بیشتر شده و سلامت آنها افزایش پیدا می کند و به شرط آنکه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کاروان کودکان اُتیسم کاشان به مشهد سفر کردند

دومین کاروان کودکان اُتیسم کاشان به مشهد سفر کردند