مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-02بين الملل

جزییات بازداشت منافقین توسط سربازان گمنام وزارت اطلاعات+ فیلم


وزارت اطلاعات ضمن اشاره به سلسله اقدامات جنایتکارانه سازمان منافقین در ماه های قبل، جزییات بازداشت اعضای این گروهک تروریستی توسط سربازان گمنام وزارت اطلاعات را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، وزارت اطلاعات امروز بیانیه ای منتشر کرد که در آن ( اینجا ) ضمن اشاره به سلسله اقدامات جنایتکارانه سازمان منافقین در ماه های قبل، جزییات بازداشت اعضای این گروهک تروریستی توسط سربازان گمنام وزارت اطلاعات را تشریح کرد.

در بیانیه وزارت اطلاعات آمده که در اردیبهشت ماه گذشته سلسله اقدامات ایذایی در شهرستان های کلارآباد، سلمان شهر، عباس آباد و تنکابن علیه اماکن و اموال دولتی و عمومی از قبیل ایجاد انفجارهایی با استفاده از نارنجک های دست ساز، پرتاب بمب های کوچک دست ساز، آتش سوزی در اماکن فوق الاشاره و مواردی از این قبیل رخ داده بود.

با تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات مازندران، هسته ی چهار نفره ی عامل خرابکاری های مذکور شناسایی و هر چهار عنصر تروریست با حکم مرجع محترم قضایی بازداشت شدند.

وزارت اطلاعات در این بیانیه ادامه داده است: پس از هسته فوق الذکر، یکی از عناصر سابقه دار نفاق توسط سازمان اطلاعات استان تهران شناسایی و تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بازداشت منافقین توسط سربازان گمنام وزارت اطلاعات+ فیلم

جزییات بازداشت منافقین توسط سربازان گمنام وزارت اطلاعات+ فیلم