مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 18:202023-06-28اقتصادي

حضور سفیران در زنجان زمینه ایجاد تعامل اقتصادی را فراهم می کند


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: حضور سفیران در زنجان زمینه ایجاد تعامل اقتصادی در درازمدت را فراهم می کند.

- رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان: حضور سفیران در زنجان زمینه ایجاد تعامل اقتصادی را فراهم می کند ایسنا/زنجان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: حضور سفیران در زنجان زمینه ایجاد تعامل اقتصادی در درازمدت را فراهم می کند.

صمد یوسفی اصل ظهر امروز (7 تیرماه) در نشست تخصصی فعالان اقتصادی استان با سفیر جدید ایران در بلغارستان، اظهار کرد: نتیجه این تعاملات و ارتباطات در درازمدت مشخص خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای اتاق بازرگانی افزایش سبد محصولات صادراتی به کشور بلغارستان است، افزود: اشتراکات دو کشور ایران و بلغارستان بر اهمیت همکاری ها افزوده است.

این مسئول با بیان اینکه اتفاقات و تحولات دنیا قابل پیش بینی نیست، ادامه داد: تصور این همه توسعه تجاری- اقتصادی را با کشور روسیه نمی دادیم اما اکنون حجم بالایی از تعاملات با این کشور و برخی کشورهای عربی را داریم.

وی با اشاره به اینکه شناخت ظرفیت ها برای افزایش تعاملات اهمیت دارد، اذعان کرد: 10 درصد جمعیت بلغارستان به زبان ترکی سخن می گویند و احترام خوبی به ایرانی ها می گذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور سفیران در زنجان زمینه ایجاد تعامل اقتصادی را فراهم می کند

حضور سفیران در زنجان زمینه ایجاد تعامل اقتصادی را فراهم می کند