مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-22حوادث

دستگیری 2 سارق متواری در خراسان شمالی


جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری 2 سارق متواری که اقدام به سرقت 13 میلیارد ریال طلا و وجه نقد کرده بودند بعد از 4 ماه فرار در آشخانه خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری 2 سارق متواری که اقدام به سرقت 13 میلیارد ریال طلا و وجه نقد کرده بودند بعد از 4 ماه فرار در آشخانه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ محمد غلامی اظهار کرد: حدود 4 ماه پیش یک مورد سرقت طلا و پول نقد از منزل یکی از شهروندان شهر گالیکش در استان گلستان به وقوع پیوست و متهمان بلافاصله متواری شدند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی های پلیسی مشخص شد سارقان در شهرستان مانه و سملقان حضور دارند، افزود: بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مراتب را در دستور کار خود قرار داده و در نهایت پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند محل اختفای سارقان را شناسایی و هر دو سارق را در یک عملیات غافلگیرانه بعد از 4 ماه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان به همراه پرونده متشکله به پلیس آگاهی شهرستان گالیکش تحویل داده شدند، گفت: پلیس به هیچ وجه اجازه نمی دهد تا مجرمان و مخلان نظم و امنیت در جامعه به راحتی جولان دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 سارق متواری در خراسان شمالی

دستگیری 2 سارق متواری در خراسان شمالی