مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-10اقتصادي

کالای قاچاق به ارزش 850میلیون در زنجان کشف شد


معاون بازرسی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان گفت: کالای قاچاق به ارزش 850میلیون از یک شرکت پخش مواد غذایی در زنجان کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسماعیل مسلمی روز دوشنبه گفت: طی بازرسی از انبار یک شرکت پخش مواد غذایی از سوی بازرسان این اداره کل ، با توجه به عدم ثبت و ارائه مستندات لازم از سوی مسئولین شرکت پرونده نگهداری و عرضه کالای قاچاق به ارزش 850 میلیون ریال تشکیل گردید.

وی افزود : این پرونده پس از تشکیل جهت رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال و کالای توقیفی به انبار سازمان اموال تملیکی منتقل گردید.

مسلمی با اشاره به کشف کالای قاچاق از واحد عرضه لوازم خانگی تصریح کرد: در بازرسی از یک واحد عرضه لوازم خانگی که با حضور رییس شعبه تعزیرات صورت گرفت ، پرونده عرضه چهار دستگاه جارو برقی قاچاق به ارزش 348 میلیون ریال تنظیم گردید و کالاهای توقیفی تا تعیین تکلیف در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار گرفت.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت در ادامه عنوان کرد: همچنین طی روزهای اخیر بازرسان اداره کل در بازرسی از انبار یک فروشگاه عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی ، تعداد 367 قلم کالای قاچاق به ارزش 635 میلیون ریال را کشف کردند.

وی خاطر نشان ساخت : این اقلام توقیف و به انبار اموال تملیکی انتقال یافت و پرونده جهت سیر مراحل قانونی در اختیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالای قاچاق به ارزش 850میلیون در زنجان کشف شد

کالای قاچاق به ارزش 850میلیون در زنجان کشف شد