مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-20سياسي

افتتاح مزرعه گیاهان دارویی ارتش در گرگان


مزرعه پرورش و تولید گیاهان دارویی توسط قرارگاه مهارت آموزی آجا در محوطه تیپ 230 متحرک هجومی شهید اسدالله متاجی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گرگان افتتاح شد.

- مزرعه پرورش و تولید گیاهان دارویی با ابتکار قرارگاه مهارت آموزی تیپ 230 متحرک هجومی شهید اسدالله متاجی ارتش جمهوری اسلامی ایران با همکاری جهاد دانشگاهی استان گلستان ایجاد و ظهر امروز پنجشنبه 29 تیرماه 1402 با حضور مقامات ارتش و رییس و معاونین جهاد دانشگاهی استان گلستان افتتاح شد.

در این مزرعه 12 گونه گیاهان دارویی بومی منطقه و یا سازگار با آب و هوای استان گلستان و شهرستان گرگان در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع تولید می شود و در صورت نتیجه بخشی قابلیت افزایش وسعت این مزرعه وجود دارد.

بهره مندی از توان سربازان فارغ التحصیل رشته های دانشگاهی مرتبط با علوم کشاورزی و گیاهی و سربازان دارای مدارک مرتبط از سازمان فنی و حرفه ای از اهداف این طرح است.

سربازان فاقد هرگونه مدرک مرتبط و یا علاقمند به علوم کشاورزی می توانند با فعالیت در این مزارع و گذراندن دوره های مرتبط تحت نظر مربیان و مدرسان جهاد دانشگاهی و فنی و حرفه ای و قبولی در آزمون های مرتبط مدرک معتبر از این سازمان ها دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مزرعه گیاهان دارویی ارتش در گرگان

افتتاح مزرعه گیاهان دارویی ارتش در گرگان