مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 19:552023-06-26سياسي

مراسم دعای عرفه در 25 بقعه متبرکه استان بوشهر برگزار می شود


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: مراسم پرفیض دعای عرفه در 25 بقعه متبرکه استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز عرفه یکی از روزهای سفارش شده خدا است و در این روز انسان با دعا و نیایش علاوه بر طلب عفو از خداوند متعال ارتباط خود را با معبود بیشتر می کند.

وی با دعوت از عموم مردم برای شرکت در این مراسم معنوی بیان کرد: مراسم پرفیض دعای عرفه در 25 بقعه متبرکه استان برگزار می شود.

اسماعیل پور خاطرنشان کرد: مراسم دعای پرفیض عرفه در شهر بوشهر در امامزاده عبدالمهیمن (ع)، امامزاده محمدبن باقر (ع)، امامزاده حسن وجعفر (ع) ریشهرو امامزاده هاشم (ع) پایگاه هوایی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مراسم در شهرستان تنگستان در امامزاده میراحمد (ع) اهرم برگزار می شود، افزود: در امامزاده زیدبن علی (ع) روستای گلنگون، امامزاده شاه نعمت الله (ع) روستای آباد و امامزاده امیرکبیر روستای چاه پیر برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به محل برگزاری دعای عرفه در شهرستان دشتی، اذعان داشت: در امامزاده بدرمنیر روستای بامنیر، امامزاده حسن و جعفر روستای کردوان و امامزاده زین العابدین روستای عربی شاهد برگزاری این مراسم خواهم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم دعای عرفه در 25 بقعه متبرکه استان بوشهر برگزار می شود

مراسم دعای عرفه در 25 بقعه متبرکه استان بوشهر برگزار می شود