مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 17:202023-07-06سياسي

درخواست عراق از از اینترپل : فرد اهانت کننده به قرآن بازداشت شود


در این حکم که از سوی وزارت کشور عراق منتشر شده، شورای عالی دستگاه قضایی عراق ضمن الصاق مشخصات سلوان صباح متی مومیکا و حکم بازداشتش، از پلیس اینترپل خواسته شده این فرد خاطی به اتهام صادره بر اساس ماده 372/1 قانون مجازات عراق تحت تعقیب قرار گرفته و هر چه سریعتر بازداشت شود.

- درخواست عراق از از اینترپل : فرد اهانت کننده به قرآن بازداشت شود در این حکم که از سوی وزارت کشور عراق منتشر شده، شورای عالی دستگاه قضایی عراق ضمن الصاق مشخصات سلوان صباح متی مومیکا و حکم بازداشتش، از پلیس اینترپل خواسته شده این فرد خاطی به اتهام صادره بر اساس ماده 372/1 قانون مجازات عراق تحت تعقیب قرار گرفته و هر چه سریعتر بازداشت شود.

دستگاه قضایی عراق امروز پنجشنبه حکم بازداشت شخصی را که اخیرا در استکهلم به قرآن کریم اهانت کرده بود، صادر کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه تلویزیونی الرابعه، شورای عالی دستگاه قضایی عراق امروز حکم بازداشت سلوان مومیکا را که چندی پیش در استکهلم، پایتخت سوئد اقدام به قرآن سوزی کرده بود، صادر کرد.

  در این حکم که از سوی وزارت کشور عراق منتشر شده، شورای عالی دستگاه قضایی عراق ضمن الصاق مشخصات سلوان صباح متی مومیکا و حکم بازداشتش، از پلیس اینترپل خواسته شده این فرد خاطی به اتهام صادره بر اساس ماده 372/1 قانون مجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست عراق از از اینترپل : فرد اهانت کننده به قرآن بازداشت شود

درخواست عراق از از اینترپل : فرد اهانت کننده به قرآن بازداشت شود