مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-19پزشكي

تأثیر آلاینده های صنایع بزرگ استان بوشهر بر سلامت بررسی شود


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مطالعات تحقیقاتی بیشتری بر روی تأثیر آلاینده های صنایع بزرگ در سطح استان بوشهر بر سلامت صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکرم فرهادی صبح چهارشنبه در نشست تخصصی هیئت اندیشه ورز سلامت با ستاد بحران استانداری بوشهر اظهار داشت: آلاینده های صنایع بزرگ در سطح استان و شهرستان ها باعث تأثیر بر سلامت شده است.

وی تصریح کرد: بایستی از طریق الزامات قانونی که مرتبط با این موارد بحرانی است در سطح استانی و ملی وارد شد و مطالعات تحقیقاتی بیشتری که تأثیر این شرایط را بهتر نشان دهد و بر اساس نتایج آن ها بتوان اقدامات عملی و بسته های سیاستی خاصی را طراحی کرد، انجام شود.

نشست تخصصی هیئت اندیشه ورز سلامت با ستاد بحران استانداری با حضور اکرم فرهادی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، ارفعی نیا عضو هیئت علمی و مدیر توسعه فناوری دانشگاه به نمایندگی از هیئت اندیشه ورز سلامت با مدیرکل بحران استانداری در محل استانداری بوشهر برگزار شد.

در این جلسه سه محور اساسی اولویت سلامت و مرتبط با حوزه سلامت شامل ریز گردها و آلاینده های صنعتی و ارتباط آن با سلامت، آلایندگی آب و نحوه اقدام در حوزه سلامت روانی بعد از وقوع حوادث و بلایای طبیعی در استان اولویت بندی شد و اعضا حاضر در جلسه در مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأثیر آلاینده های صنایع بزرگ استان بوشهر بر سلامت بررسی شود

تأثیر آلاینده های صنایع بزرگ استان بوشهر بر سلامت بررسی شود