مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-03سياسي

ابلاغ شرایط عضویت مجمع عمومی سومین دوره انتخابات انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی


دبیر انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی گفت: با استناد به ابلاغ اساس نامه انجمن هنرهای نمایشی از سوی هیات رسیدگی به امور مراکز فرهنگی کشور شرایط عضویت و برگزاری مجمع عمومی سومین دوره انتخابات انجمن نمایش استان نیز مشخص شده است.

- کریم جشنی در گفت وگو با ایسنا در خصوص فراخوان عضویت و برگزاری مجمع عمومی سومین دوره انتخابات انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی اظهار کرد: با استناد به ابلاغ اساس نامه انجمن هنرهای نمایشی از سوی هیات رسیدگی به امور مراکز فرهنگی کشور شرایط عضویت و برگزاری مجمع عمومی سومین دوره انتخابات انجمن نمایش استان نیز مشخص شده است.

وی اضافه کرد: کسانی می توانند در این دوره از انتخابات شرکت کنند که تابعیت جمهوری اسلامی و اعتقاد به یکی از ادیان پذیرفته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، حسن شهرت و نداشتن سوء پیشینه کیفری موثر، قبول و تعهد اجرای مقررات اساس نامه و مصوبات قانونی ارکان انجمن را دارا باشند.

دبیر انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی بیان کرد: در این دوره شرایط تخصصی وجود دارد که افراد باید مدرک دانشگاهی مرتبط به شرط فعالیت های حرفه ای مستمر در حوزه هنرهای نمایشی را داشته باشند، عضو هسته مرکزی گروه های نمایشی ثبت شده باشند، بازی در 10 نمایش در بازه زمانی 20 سال اخیر با ارائه اصل مجوز و با قید نام هنر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ شرایط عضویت مجمع عمومی سومین دوره انتخابات انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی

ابلاغ شرایط عضویت مجمع عمومی سومین دوره انتخابات انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی